sâmbătă, 11 februarie 2012

Sell me the right story!


Marcel Proust ne-a transmis o mare descoperire printr-o banală prăjitură: memoria noastră involuntară e mult mai puternică, căci păstrează nu doar faptele, ci şi senzaţiile şi trăirile noastre dintr-o anumită clipă.
Nu îmi plac madeleinele, dar am redescoperit întâmplător o melodie. Uitasem (asta dacă oi fi ştiut vreodată!) cine cânta melodia şi cam cum sunau versurile. Pentru mine, melodia aceasta înseamnă ieşiri cu prietenii chitarişti, iar unii dintre ei cântau chiar foarte bine melodia asta. Înseamnă foc de tabără şi ţigări fumate până la ultimul fum. Înseamnă mers „cu naşul” la munte cu cortul şi trasee pe care le cunoşteam prea puţin. Înseamnă poveşti plauzibile pentru părinţi, care să acopere ceea ce noi consideram libertate şi aventură.
Pentru mine, melodia aceasta înseamnă libertatea dată de oportunităţile pe care le ştiam a fi în faţa mea, chiar dacă nu le identificasem încă. Înseamnă „totul e posibil”. 



Astăzi, ascultând melodia celor de la Conexiuni mi-am pus următoarea întrebare:  cum ar fi dacă un brand ar surprinde toate aceste „memorii”, toate aceste poveşti într-un produs? L-aş cumpăra? Probabil că da, chiar dacă utilitatea produsului mi-ar fi discutabilă.
Deci, Cher Marcel Proust, vous aviez raison! Cu toţii avem madeleinele noastre! Just find „my madeleine” and sell me the right story and I will probably buy your product!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu