…este dificil să nu te raportezi doar la
tine, iar tu eşti mai mult decât date demografice şi comportament de consum
…este mai dificil să izolezi acel unic
aspect căruia i te adresezi, fiindcă pe tine te preocupă mai multe probleme,
cumva conectate
…este mai dificil să stabileşti un mesaj
unic, fiindcă pe tine te sensibilizează o mulţime de lucruri
Pentru toate aceste motive (şi multe
altele), mi se par curajoase iniţiativele oamenilor de PR de a organiza
evenimente pentru branşa lor. Că deh, obiectivitatea e o pasăre rară şi mai
ales într-un astfel de eveniment ea nu trebuie să dea greş!
Evenimentele bune continuă an de an, fără
să dezamăgească. Altele fac mult zgomot şi trec la fel de repede cum au apărut. Dar nu-i rău nici aşa, că doar cine nu a greşit niciodată, nici n-a
încercat vreodată ceva nou, nu?
De ce m-au atras
unele evenimente, iar altele doar au trecut?
-
Pentru
că vreau să-mi promiţi tipul de eveniment pe care mi-l livrezi!
Dacă e forum, mă
aştept la interacţiune.
Dacă e summit,
vreau oameni importanţi din industrie.
Dacă e
conferinţă, dă-mi studii de caz, bune practici, workshop-uri...multă informaţie
nouă şi interesantă.
Dacă e congres, trebuie
să fie un eveniment mare care să-mi propună ceva- o schimbare în abordarea
profesiei, dezbateri pe teme „fierbinţi”....
-
Pentru
că m-au definit corect ca şi public ţintă!
Mă interesează o grămadă de chestii: unele
direct legate de ceea ce fac, altele legate de ceea ce mi-ar plăcea să fac;
unele legate de problemele de azi, altele legate de cum vreau să evoluez. Nu
voi merge la un eveniment despre chestii generale, cu analize ale trecutului şi
perspective pentru simplul fapt că nu mă pot disipa în atâtea direcţii. Voi
citi cu mai multă atenţie programul de eveniment, dacă regăsesc denumiri şi
lucruri clare, cu care mă confrunt zilnic.
-
Pentru
că mi-au spus ceva concret în fiecare document de promovare (invitaţie,
newsletter, articol media...)!
Un program şi nişte teme de discuţii nu
prea mai sunt suficiente. Ca să fiu interesată, doresc să ştiu cine sunt speak-erii,
pentru a-mi da seama ce-mi aduce în plus acest eveniment. Relaţiile publice
sunt despre oameni şi da, mă interesează mult cine vine şi despre ce vorbeşte.
-
Pentru
că m-am simţit implicată...
...cu mult succes dacă evenimentul a fost
promovat din timp! Am completat cu mult interes chestionarele trimise de
diverşi organizatori privind aşteptările mele de la eveniment: teme de
discuţie, speak-eri invitaţi etc. Şi m-am străduit să merg la evenimentele
acelea, pentru că am fost curioasă să văd cine are aceleaşi aşteptări ca şi
mine, cine nu şi de ce nu. Iar interesul a fost cu atât mai mare, cu cât unele
dintre sugestiile/ aşteptările mele s-au regăsit în structura evenimentului!
-
..şi
pentru mine contează testimonialele...
E interesant să citesc un interviu cu un
invitat anunţat la eveniment, în care acesta vorbeşte despre ce s-a discutat
acolo. E interesant să aflu părerea celorlalţi participanţi la eveniment: mă
motivează să reanalizez evenimentul în sine şi ceea ce am extras eu din el.
Ca parte din targetul unui eveniment de
PR, nu sunt cu nimic mai specială faţă de consumatorul de Coca-Cola sau Nike:
aceleaşi bullet-uri, alte cuvinte alături!
Se simte cineva mai special?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu