vineri, 11 mai 2012

Am descoperit o jucărie…..


Se numeşte Storify. Este un serviciu de (re)construire a unui subiect, a unei poveşti, a unui eveniment etc, prin colectarea elementelor (comentarii, status-uri, tweet-uri)  din reţelele sociale ce se referă la acea temă. Poţi colecta “impresii” pentru o anume poveste de pe Google, Twitter, facebook, Flickr, Youtube, Instagram sau din colecţia Stirify.


Cum funcţionează?


1)     Îţi faci un cont frumuşel. La acest moment, ai putea să-ţi instalezi şi bookmarklet-ul Storify, pentru a-ţi reţine în cont vreun articol util pentru proveştile tale.





2)     Alegi povestea şi o editezi.

Chestia asta e foarte simplă, pentru că tot ceea ce trebuie să faci este să cauţi prin reţele sociale, iar cu “drag and drop” alegi status-urile relevante şi le inserezi. De asemenea, poţi insera propriul text între elementele colectate, astfel încât povestea să reflecte ideea dorită. Pot fi adăugate headere, hyperlink-uri, iar textul poate fi formatat.
De asemenea, chiar şi după publicarea, povestea poate fi editată, pot fi adăugate elemente noi s.a.m.d. Aceastăţiune e destul de utilă, având în vedere că cele mai rezultatele căutării în reţelele sociale nu sunt furnizate în timp real, având o întârziere cam de o zi (din ceea ce am observat eu!)


3)     Publici. 

Povestea construită poate fi publicată pe Storify, inserată oriunde în online, inclusiv Wordpress, Drupal, Tumblr, Posterous sau transmisă sub forma de newsletter cu Mailchimp.

Eu am făcut o încercare cu “The Ultimate Success Summit”, conferinţa lui Richard Branson de pe 9 Mai 2012 în Bucureşti: "Richard Branson: experienta bucuresteana!"



 

Cum poate fi utilizat Storify?


  •   Platforma aceasta mi se pare foarte potrivită pentru evenimentele ce se organizează în mai multe locaţii, precum festivaluri, serbări, concerte s.a.m.d. Poţi realiza o povestioară după fiecare eveniment, prezentând astfel într-un mod concentrate impresiile pozitive ale paricipanţilor.
  • După lansarea unui produs: poţi aduna impresiile testerilor, inclusiv prin video, oferind astfel o imagine completă a produsului lansat.
  • Pentu a ilustra istoria unei firme! (dacă Facebook a stat startul cu noul Timeline) Pot fi colectate momente importante din viaţa firmei, impresii ale angajaţilor, produsele şi campaniile de succes s.a.m.d.

Cine foloseşte Storify?



 Vouă cum vi se pare Storify? Cum ar putea fi folosită?

Aţi folosit-o până acum? În ce mod?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu