marți, 21 februarie 2012

And the winner is….


În America, bobocii se numără la începutul anului! Pe 28 Ianuarie 2012, Directors Guild of America  a premiat reprezentanţii industriei cu cele mai bune realizări în televiziune şi publicitate de-a lungul anului 2011. Michael Hazanavicius a câştigat marele premiu pentru filmul „Artistul” (The Artist), iar la secţiunea publicitate...
....the winner is: Noam Murro, din partea Buiscuit Filmworks. Producţiile sale de referinţă în 2011 au fost:



Cea mai provocatoare producţie mi s-a părut Hothouse- DirectTV:




Noam Murro a câştigat în faţa lui Lance Acord (Park Pictures)- regizorul “The Force”-Volkswagen Passat , Dante Ariola (MJZ)- regizor pentru “Parallels”- Jim Beam, Fredrik Bond (MJZ/ Sonny London)- regizorul "preferat" al Heineken nominalizat pentru add-urile “Date” şi “The Entrance” şi Steve Miller (@radical.media), aflat la prima nominalizare.

Noam Murro a mai fost nominalizat de 5 ori la această categorie (în anii 2002, 2003, 2004, 2005 şi 2007), câştigând marele premiu la secţiunea publicitate şi în 2004 pentru mult mai simpaticile reclame: Carry (Adidas),  Glen(Starbucks) şi Toy Boat (eBay). O colecţie a celor mai importante reclame regizate de Noam Muro se regăseşte aici
 Activitatea regizorală a lui Noam Murro nu se opreşte însă la publicitate, el remarcându-se prin lung-metrajele Smart People şi 300: bătălia de la Artemisa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu