În America,
bobocii se numără la începutul anului! Pe 28 Ianuarie 2012, Directors Guild of America
a premiat reprezentanţii industriei cu cele
mai bune realizări în televiziune şi publicitate de-a lungul anului 2011.
Michael Hazanavicius a câştigat marele premiu pentru filmul „Artistul” (The
Artist), iar la secţiunea publicitate...
....the winner
is: Noam Murro, din partea Buiscuit Filmworks. Producţiile sale de referinţă în
2011 au fost:
- The Handlebar Moustache- Heineken Light
- Hothouse - DIRECTV
- Tiguan Piñata- Volkswagen
- "Is It Real?"- Battlefield 3
Cea mai provocatoare producţie mi s-a părut Hothouse-
DirectTV:
Noam Murro a câştigat în faţa lui Lance Acord (Park
Pictures)- regizorul “The Force”-Volkswagen Passat , Dante Ariola (MJZ)-
regizor pentru “Parallels”- Jim Beam, Fredrik Bond (MJZ/ Sonny London)-
regizorul "preferat" al Heineken nominalizat pentru add-urile “Date” şi “The
Entrance” şi Steve Miller (@radical.media), aflat la prima nominalizare.
Noam Murro a mai fost nominalizat de 5 ori la această
categorie (în anii 2002, 2003, 2004, 2005 şi 2007), câştigând marele premiu la
secţiunea publicitate şi în 2004 pentru mult mai simpaticile reclame: Carry (Adidas), Glen(Starbucks) şi Toy Boat (eBay). O colecţie a celor mai importante reclame regizate de Noam
Muro se regăseşte aici…
Activitatea regizorală a lui Noam Murro nu se opreşte însă la
publicitate, el remarcându-se prin lung-metrajele Smart People şi 300: bătălia
de la Artemisa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu