Cine spune că print-ul a murit? Printul se transformă ! Se mai adaugă nişte senzori de mişcare şi inovaţia e gata.
Cam asta e povestea campaniei „TheEconomist” – Becul, realizată în anul 2004 de Abbott Mead Vickers BBDO pentru
cititorii din Marea Britanie.Ideea campaniei este simplă şi la obiect: cine
citeşte „The Economist” are numai idei geniale! Sau altfel spus, „i se aprinde
becul” şi găseşte soluţii. Realizarea curpinde un banner cu titlul publicaţiei,
dotat cu un bec şi-un senzor. Când cineva trece pe lângă acest banner, se
aprinde becul.
![]() |
(Sursa foto: http://adsoftheworld.com) |
Nu mai puţin simpatic este spoof-ul celor de la
"Mad Magazine", realizat în 2011 de către agenţia germană Serviceplan! Tot banner
(al revistei "Mad Magazine"), acelaşi bec, acelaşi senzor. Doar că, de data
aceasta, becul e aprins şi se stinge atunci când cineva trece prin dreptul
bannerului.
![]() |
(Sursa foto: http://adsoftheworld.com) |
Ce a urmărit "Mad Magazine" cu această campanie?
Creşterea numărului de cititori adulţi. Cunoscută ca o publicaţie satirică, "Mad Magazine"
se confrunta cu reducerea numărului de cititori adulţi, aceştia preferând
lecturi mai serioase. Prin această campanie, Mad Magazine a reuşit să revină în
atenţia cititorilor săi, reamintindu-le că satira lor e constructivă şi
tratează probleme serioase, aducându-le bonus un zâmbet!
Campania celor de la „The Economist” a cules
numeroase premii, dar mie îmi place mai mult campania celor de la "Mad..".
Cred că îţi trebuie multe „becuri aprinse” pentru un spoof bine realizat, iar
cei de la „Mad Magazine” au demonstrat acest lucru.
Voi ce alte spoof-uri
celebre ştiţi?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu