vineri, 3 februarie 2012

Media trip- 1870


Probabil cel mai eficient media trip a avut loc în 1870. Exact, una mie opt sute şaptezeci. De-a lungul unei luni (23 Mai- 1 Iulie) au fost realizate 12 numere ale revistei Trans- Continental Excursion dedicate integral noii investiţii. Distribuţia a acoperit toată zona în care investiţia îşi exercita impactul: ruta de cale ferata Boston- San Francisco.

Evenimentul ce a marcat acest record a fost lansarea linii de cale ferată transcontinentală pe ruta Boston- San Francisco. Cu această ocazie, Pacific Railroad a invitat să participe la voiajul inaugural 130 de personalităţi şi jurnalişti. W. R. Steele a instalat într-unul dintre vagoanele Pullman o tiparniţă, transformând zona în camera de presă unde au fost elaborate, machetate şi tipărite cele 12 numere ale revistei Trans- Continental Excursion.
Sursa foto: http://cprr.org/Museum/Trans-Continental/index.html


De ce doar 12 numere? Revista a fost distribuită în cele 12 gări importante de pe ruta inaugurată: Niagara Falls- New York, Omaha- Nebraska, Cheyenne- Wyoming, Ogden- Utah, Salt Lake City- Utah, The Summit of the Sierra Nevada- California, San Francisco- California, Promontory Summit- Utah, Laramie- Wyoming, Grand Island- Nebraska, Burlington- Iowa şi Boston.

Dacă sunteţi curioşi să citiţi aceste reviste, le puteţi răsfoi aici...




Media trip este un eveniment dedicat jurnaliştilor, ce urmăreşte prezentarea unui obiectiv, a unei investiţii sau eveniment presei. Obiectivul acestei acţini este ca jurnaliştii să aiba contact direct cu subiectul promovat şi să fie interesaţi în a împărtăşi aceste experienţe/ impresii în cadrul publicaţiilor pe care le reprezintă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu