Probabil cel mai
eficient media trip a avut loc în 1870. Exact, una mie opt sute şaptezeci. De-a
lungul unei luni (23 Mai- 1 Iulie) au fost realizate 12 numere ale revistei Trans- Continental Excursion dedicate integral noii investiţii. Distribuţia a acoperit toată zona în care
investiţia îşi exercita impactul: ruta de cale ferata Boston- San Francisco.
Evenimentul ce a
marcat acest record a fost lansarea linii de cale ferată transcontinentală pe
ruta Boston- San Francisco. Cu această ocazie, Pacific Railroad a invitat să
participe la voiajul inaugural 130 de personalităţi şi jurnalişti. W. R. Steele
a instalat într-unul dintre vagoanele Pullman o tiparniţă, transformând zona în
camera de presă unde au fost elaborate, machetate şi tipărite cele 12 numere
ale revistei Trans- Continental Excursion.
Sursa foto: http://cprr.org/Museum/Trans-Continental/index.html |
De ce doar 12 numere?
Revista a fost distribuită în cele 12 gări importante de pe ruta inaugurată: Niagara
Falls- New York, Omaha- Nebraska, Cheyenne- Wyoming, Ogden- Utah, Salt Lake
City- Utah, The Summit of the Sierra Nevada- California, San Francisco-
California, Promontory Summit- Utah, Laramie- Wyoming, Grand Island- Nebraska,
Burlington- Iowa şi Boston.
Dacă sunteţi
curioşi să citiţi aceste reviste, le puteţi răsfoi aici...
Media trip este
un eveniment dedicat jurnaliştilor, ce urmăreşte prezentarea unui obiectiv, a
unei investiţii sau eveniment presei. Obiectivul acestei acţini este ca
jurnaliştii să aiba contact direct cu subiectul promovat şi să fie interesaţi
în a împărtăşi aceste experienţe/ impresii în cadrul publicaţiilor pe care le
reprezintă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu